Header Ads

Cara untuk menambahkan berat badan dengan singkat | wanita sahaja!


"Tips Gemuk"

Hari ini aku nak ajar korang satu masakan simple yer amat simple tetapi hasilnya memang memberangsangkan.Tetapi ingat, masakan ini hanya sesuai dan hanya kepakaran lelaki sahaja perempuan wajib, ya wajib tak pandai nak buat.

Tetapi tak apa kerana makanan ini hanya sesuai untuk perempuan sahaja.Mana nak cari hidangan yang simple yang boleh memberi berat badan meningkat dalam masa yang singkat. Berat badan anda akan bertambah secara semulajadi dan terbukti secara klinikal.Ia juga bergantung kepada rezeki dari Allah juga banyak-banyak la berusaha dan bertawakkal.

Ingin mencuba?




Bahan-bahan yang di perlukan



sebatang sosej, nak dua pun boleh tapi..ermm susah kot


dua biji telur



sedikit protein susu




senang bukan, 3 bahan sahaja dan mudah di dapati di mana-mana pasaraya terdekat.Oke, mari kita ke bahagian cara-cara membuatnya pula.



Cara-cara Membuatnya





...err...jap ade orang panggil...




*soundtrack teettttt..berbunyi*




Keputusannya





burppp! tengok kini berat badan anda sudah naik tak percaya?ukurlah sendiri




Begitulah cara-cara senang untuk menambahkan berat badan anda.INGAT! hanya lelaki yang boleh menyediakannya dan hanya perempuan yang merasai peningkatan berat badan mereka selama 9 bulan..YA! 9 bulan..


Ukurlah sendiri..haha




anda fikir anda tahu Cara untuk menambahkan berat badan dengan singkat | wanita sahaja!? anda fikir sekali lagi


assalamualaikum....

9 ulasan:

  1. haahhahaa..time gua tgk hotdog tue gua dah syak..ahahaha....last2..betul..aahahahahahahaha..t gua praktik time dah kawin..ahaahha

    BalasPadam
  2. hahahaha lawak la bro ni. hishh

    BalasPadam
  3. memang berkesan la nih wakakaka aku ingat benda serius la tadi

    BalasPadam
  4. natang po la entry. pang!!!!!!!!!!!! skali.

    BalasPadam
  5. sengalllllllllllllllllllllllllllll

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.