Dapat Income Melalui Aktiviti Jogging, Fun Walk, Fun Run dan Marathon Dengan Aplikasi Move to Earn Sweat Coin

Naratif atau 'vibe' ekosistem kripto di Malaysia masih berada di level pra-sekolah, eh masih lagi dari level bayi baharu ingin merangkak. 

Cara Dapatkan Pendapatan Dari Berjalan dan Berlari
Cara Dapatkan Pendapatan Dari Berjalan dan Berlari


Bila ditanyakan pasal kripto kepada orang awam, kripto adalah satu pelaburan yang tiada masa depan dan belian tiada guna. 

Pemikiran begini sebenarnya melihatkan kebanyakan kita masih berada di zaman internet kategori Web1, sekadar menjadikan internet dan dunia digital sebagai tempat mendapatkan info dan maklumat. 


Jana Pendapatan Dengan Aplikasi Move to Earn Kripto

Zaman Web3 semakin ke depan, bagi yang pernah menonton filem Real Player One, pasti akan faham sedikit apa itu internet Web3. Zaman dimana kripto adalah satu ekosistem untuk kehidupan harian. 

Zaman sekarang pun kita sudah boleh lihat main game pun boleh dapatkan duit dalam USD selepas dapatkan koin kripto. Tambahan wujudnya Vision Pro oleh Apple, masihkah kita tidak nampak perkembangan eskosistem kripto ?

Bagaimana Dapatkan Duit Dengan Aplikasi Sweatcoin (M2E) ?

Satu lagi ekosistem kripto yang agak jarang orang kita tahu adalah Move 2 Earn (M2E).  Sweatcoin.

Dengan bergerak pun boleh dapatkan pendapatan (income) bukan sekadar bermain game. Terdapat satu aplikasi yang membolehkan kita mengumpul langkah (steps) dan 'convert' bilangan steps itu kepada kripto sebelum ditukarkan kepada duit USD.

Penulis juga seorang peminat fun walk atau fun run seperti kebanyakan orang yang inginkan rekreasi versi bergerak. Jadi untuk tidak sekadar menghilangkan kalori dan memberikan kesihatan jantung, apakata kita jana pendapatan melalui larian atau jalanan.

Cara Dapatkan Duit Dengan Berjalan dan Berlari Sahaja

Biarkan penulis berikan langkah-langkah mudah dan prosedur ringkas untuk anda mendapatkan duit melalui larian atau sekadar membawa ikan laga anda keluar berjalan di taman permainan.

1. Muat turun Apps Sweatcoin (Download SweatCoin Apps) dan Sweatcoin wallet di Google Play Store atau Apple Apps Store

2. Merangkak, berjalan dan berlari seperti biasa untuk kumpul langkah (steps). Sentiasa bawa handphone untuk anda ke mana mana, tidak perlu mahu berjogging.

Jumlah Steps Sweatcoin
Jumlah Steps Sweatcoin


3. Convert steps yang diperoleh kepada koin Sweat. Aplikasi Sweatcoin akan automatik convert koin anda.

Claim Rewards Steps Sweatcoin
Claim Rewards Steps Sweatcoin


4. Jual koin Sweat di exchanger yang ada jual-beli Sweatcoin. Contoh yang ada trade koin Sweat adalah Bybit.

Jual Koin Sweat Di Bybit
Jual Koin Sweat Di Bybit


Cara yang Sihat untuk Dapatkan Income

Mudah bukan. Tidak memerlukan modal dari segi duit, hanya tenaga kimia yang tersimpan dalam badan anda untuk ditukarkan menjadi tenaga kinetik sebelum dibayar melalui aplikasi SweatCoin. Sihat pun dapat, pendapatan pun dapat.

Boleh download aplikasi SweatCoin tekan link dibawah;

Anda fikir anda tahu Dapat Income Melalui Aktiviti Jogging, Fun Walk, Fun Run dan Marathon Dengan Aplikasi Move to Earn Sweat Coin ?

Anda fikir sekali lagi....

Assalamualaikum.


Catat Ulasan

0 Ulasan