Header Ads

Cara Mudah Naikkan Bilangan Followers Di Instagram


"Cara Tingkatkan Followers IG Bisnes Online"

Instagram atau lebih ringkas disebut 'IG' bukan sesuatu yang asing. Bermula sebagai platform seumpama platform perkongsian gambar dan video kini instagram adalah medium paling dekat antara peniaga dan pengguna.




Sehingga artikel ini ditaip, terdapat ;


1. 600 juta pengguna aktif di Instagram
2. 57% dari pengguna ini akan login setiap hari di Instagram
3. Secara purata, kadar engagement bagi setiap post di Instagram, adalah 57x lebih tinggi dari Facebook.. dan 120x lebih tinggi dari Twitter.

Jual dan Review Produk Di Instagram

Itu statistik ringkas kuasa instagram untuk peniaga, bukan sahaja peniaga sebenarnya untuk mereka yang mencari makan di instagram, sebagai contoh terdekat para-para pemberi ulasan (review barangan) di instagram.

Bermula memang agak sukar, kalau tanpa usaha nak dapatkan pengikut (follower) melebihi 100 orang untuk satu akaun instagram pun agak sukar melainkan ada peniaga/penjual online lain yang follow kita sekadar sementara waktu.

Instagram Lebih Efisien Berbanding Facebook, Twitter

Jika dibandingkan dengan facebook atau twitter, di instagram semakin hari semakin meningkat pengguna yang masuk. Apa tidaknya, bangun tidur dan buka insta, makan tengah hari buka insta apalagi sebagai ulit mimpi pun buka insta.




Untuk melihat kejatuhan instagram sebagai media selain sosial untuk bisnes amat kurang.

Elakkan Followers Bermusim

Dalam bisnes dan pendapatan melalui hasil review di instagram, kita tidak mahu follower yang seumpama kelkatu, bermusim sahaja ada.

Kalau boleh kita mahukan follower yang tetap setia berada mengikuti perkembangan akaun instagram kita untuk mengetahui apakah barangan atau produk seterusnya yang akan kita pasarkan.

Apabila sudah dikenali, follower akan datang sendiri. Untuk sampai ke tahap follower datang sendiri tidak kira dari google search, instagram search atau social media lain perlu ada caranya.

Teknik Tingkatkan Followers Instagram

Beberapa kriteria perlu seseorang yang ingin menjadikan platform instagram sebagai seorang penjual atau reviewer yang akan mengaut keuntungan dari instagram sahaja.

1. Langkah-langkah Meletupkan Jualan Di Instagram
2. Cipta Pelanggan (permulaan pencarian follower)
3. Bina Kedai IG Anda! (identiti anda seumpama nama pentas kalau artis)
4. Teknik Kumpul Follower (target, aktif, dan real)
5. Cara Berinteraksi Dengan Follower Anda.

Mereka yang mencari artikel ini semestinya bukanlah seorang berpengaruh seperti bekas ahli politik atau artis. Jadi, kenali langkah demi langkah yang penulis senaraikan di atas untuk mula mencungkil rahsia berniaga dan mengaut pendapatan melalui instagram.

Tidak semua instafamous terkenal buka akaun instagram sahaja dan ramai follower, melainkan anda dua kategori yang disebutkan tadi.

5 senarai yang penulis senaraikan di atas adalah tajuk-tajuk besar panduan mendapatkan follower ramai di instagram.

E-Book Panduan Naikkan Jumlah Followers Instagram

Untuk penerangan dan segala perinci (detail) untuk tajuk-tajuk seperti di atas ada disediakan khas untuk mereka yang ingin memulakan bisnes melalui instagram melalui sebuah e-book sebagaimana di bawah:




Insha Allah dengan e-book ini anda tidak perlu lagi untuk ke mana-mana akaun instafamous lain secara tanpa perancangan dengan senjata 'visit my Ig' di mana-mana, mungkin risiko anda akan di block mereka adalah tinggi.

Pernah dengar atau baca mengenai Nigel Ong ? Perintis Jack Ma ? Ini adalah buku tulisannya.


Harga yang Berpatutan

Dengan modal RM150 mana tahu anda akan dikenali sebagai instafamous seterusnya. Tiada siapa boleh halang jika rezeki anda di instagram.

Opps! penulis ada taip RM150 bukan, ok, untuk masa ini penulis perlu abaikan perkataan RM150 kerana untuk masa terhad ini e-book panduan tingkatkan followers di instagram ini dengan diberikan potongan kepada harga RM70.

Yup! RM70 sahaja.

Hmmmm...

Dari RM150 kepada RM70. Untuk satu e-book ? Semestinyalah tidak, ini adalah beberapa bonus e-book disertakan percuma dengan belian hanya RM70 ini. Hmmm..bonus lagi..

Bonus E-book (tambahan percuma!)


1. Ebook ini kongsikan proses dan cara setting iklan berbayar di Instagram.
Selain menggunakan software. Anda juga boleh terus iklankan produk anda di Instagram menggunakan fungsi Power Editor di Facebook walaupun follower anda sikit.


Jangan risau! Ebook ini akan tunjukkan langkahnya dalam bentuk bergambar.




2. Dalam ebook ini anda akan belajar tentang 5 tip penulisan caption bergambar di Instagram. Instagram tak sama macam Facebook.

Caption anda tidak boleh selang sebaris. Post anda akan nampak macam satu perenggan yang panjang. Ia boring. Jangan risau, saya ada skill selesaikan masalah ni…


Selain itu, anda juga akan temui. Apa itu hashtag? Apa fungsinya? Di mana nak cari hashtag yang betul? Berapa hashtag kena letak dalam satu post? Dan banyak lagi…




3. Ada 5 kajian kes dalam ebook ini.

Dalam ebook ini saya kongsikan kepada anda cara saya sendiri naik follower untuk bisnes klien saya dalam tempoh waktu tertentu.


Tujuannya, agar anda nampak real-case-study bagaimana untuk amalkan apa yang saya kongsikan dalam ebook utama.




4. Siapa kata untuk dapatkan gambar produk yang profesional kita perlukan kamera DSLR? Software Photo Editing yang berharga ribu-ribu serta peralatan-peralatan studio yang mahal?

Di dalam ebook ini, saya akan tunjukkan kepada anda bagaimana anda boleh mendapatkan gambar produk yang profesional dengan hanya menggunakan kamera smartphone anda sahaja!


Saya juga akan tunjukkan anda bagaimana untuk membina "mini studio" anda dengan harga yang paling bajet!


Ya! Dengan RM70 sahaja. Anda boleh memiliki kelima-lima e-book ini. Cukup berbaloi untuk pulangannya. Apalah sangat RM70 mungkin barangan anda untuk dijual atau untuk di review lebih mahal berbanding ini.

Testimonial Pengguna E-book yang Berjaya

Mungkin ada yang agak sukar untuk percaya, senang cerita biar penulis lampirkan beberapa testimoni pembeli e-book ini yang kini sudah boleh menarik nafas tanpa sebarang keraguan untuk mendapatkan followers untuk akaun bisnes instagram mereka.





Minat Dan Usaha Dengan Sedikit Pelaburan

Dengan minat yang sedia ada, produk dan semangat sudah ada, jadikan RM70 ini sebagai satu lagi pelaburan untuk anda bermula dari seorang yang sibuk menjaja 'visit my ig' kepada seorang peniaga produk yang followers nya sendiri mencari anda.




Sebagaimana dalam filem Jackie Chan, Shinjuku Incident, 30% adalah takdir dan 70% adalah usaha anda, sudah berusaha pasti berjaya.

Sudah yakin dengan E-book menaikkan followers di instagram berserta bonus-bonus e-book dengan harga hanya RM70 ?! boleh klik pada 'banner' di bawah: 



Dengan beberapa bonus 'misteri' lain hehe.

Anda fikir anda tahu Cara Mudah Naikkan Bilangan Followers Di Instagram ?

Anda fikir sekali lagi....

Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.