Diskaun Sehingga 90% Pada Match Day Sale Lazada World Cup 2018


"Match Day Sale Lazada"

Perlawanan akhir World Cup antara dan sudah sampai ke kemuncaknya. Pertandingan empat tahun sekali akan menutup tirai edisi 2018 pada 15 Julai 2018. Perancis yang baharu sahaja memenangi satu piala dunia akan bertemu negara pertama kali menjejakkan kaki ke final iaitu Croatia.


Lazada Match Day Sale World Cup 2018
Lazada Match Day Sale World Cup 2018
Bagi negara yang memenangi kejuaraan dunia ini mereka bukan sahaja akan dinobatkan sebagai pasukan bola sepak terbaik dunia tetapi menambah bintang pada emblem negara mereka.


Bagi peminat bola sepak negara yang menang pula akan berbangga dengan kejayaan negara mereka menjulang piala dunia untuk edisi 2018.

Bagi rakyat Malaysia usah berdukacita meskipun Malaysia tidak menjadi salah satu negara yang memasuki pusingan akhir World Cup 2018 di Rusia.

Tidak kira anda menyokong Perancis, Croatia, Belgium atau England dan negara yang lain. Anda bukan sahaja dapat meraikan world cup dengan kemenangan pasukan pilihan masing-masing akan tetapi dengan peluang memiliki barangan edisi world cup dengan harga dan diskaun berpatutan.

Lazada Malaysia mengajak peminat dan penyokong pasukan dalam World Cup 2018 untuk sama-sama memeriahkan lagi 'Match Day Sale' yang akan berlangsung pada 15 Julai 2018 nanti.

Apa itu 'Match Day Sale' dari Lazada ?

Match Day Sale adalah satu penghargaan buat peminat World Cup di Malaysia dengan pelbagai aktiviti dan permainan yang boleh disertai.




Bukan sekadar diskaun barangan sehingga 90%, para peminat bolasepak world cup boleh menyertai acara kuiz mengenai World cup 2018 untuk memenangi pelbagai hadiah dan voucher dari Lazada Malaysia dengan pelbagai 'exclusive deal' yang menanti pemenang.

Anda bukan sahaja menyaksikan pasukan kesayangan anda menjulang trofi kejuaraan piala dunia 2018. Namun, anda sendiri boleh menjadi pemenang dalam acara yang disediakan oleh lazada Malaysia.

Diskaun dan Voucher Esklusif!

Ketika 'Match Day Sale' berlangsung, para peminat tegar bolasepak dan pelanggan tegar 'shopping online' akan mendapatkan potongan harga barangan secara ekslusif dari pelbagai tawaran harga dari barangan:







1. Sukan
2. Barangan runcit (kegunaan harian)
3. Aksesori Elektrik
4. Televisyen
5. Barangan penjagaan lelaki dari antarabangsa

Antara jenama yang akan menawarkan harga diskaun sehingga 90% adalah seperti:

1. Coca Cola
2. Puma
3. Senheng
4. Vivo
5. Tesco
6. Watsons
7. Sports Direct
8. Clear Men
9. Optimum Nutrition
10. Guardian
11. Blackmores

...dan banyak lagi jenama lain yang menawarkan harga diskaun di Match Day Sale Lazada. Sebagai contoh dari barangan seperti engine block motosikal sehingga earphone semua ada diskaun menanti anda.  Dapatkan tawaran potongan harga dari jenama lain di pautan dibawah. 



Tawaran Menarik Ketika Match Day Sale World Cup Lazada !

Anda sudah tahu apa itu Match Day Sale dari Lazada dan kini beberapa aktiviti menarik yang memungkinkan untuk anda memiliki tawaran seperti:




1. 888 Vouchers lazada dan kod untuk dimiliki
2. Flash Deals From RM1 - Pembelian barangan berharga bermula dengan RM1
3. Exclusive Partners Offers

Match Day Quiz 



Terdapat satu lagi tawaran menarik untuk pelanggan setia Lazada dan peminat bola sepak world cup 2018 dengan menyertai acara kuiz yang disediakan.

Kuiz yang cukup mudah dan apalagi jika anda adalah peminat bolasepak. Tidak memerlukan banyak modal untuk memenangi pelbagai hadiah istimewa sempena world cup 2018 ini.

Cukup mudah untuk disertai. 

Cara Penyertaan Kuiz Match Day

1. Download dan log in the Lazada App.

2. Sertai kuiz mengikut jadual bermula dari 1pm pada 14 Julai dan 11 am pada 15 Julai 2018. 

450 peserta pertama yang berjaya akan memenangi vouchers!

Untuk keterangan lanjut mengenai kuiz ini dan peluang mendapat voucher hebat dari lazada boleh klik pada pautan dibawah.



Mengapa perlu menunggu pemain di padang menjaringkan gol pertama, jika anda boleh skor dengan pelbagai hadiah dan vouchers serta hadiah dari kuiz pada match day sale lazada ?



Anda fikir anda tahu Diskaun 90% Pada Match Day Sale Lazada World Cup 2018 ?

Anda fikir sekali lagi....

Assalamualaikum.

Catat Ulasan

0 Ulasan