Cara dan Langkah Mudah Memulakan Bisnes Burger


"Mulakan Bisnes Burger"

Burger, satu makanan yang ringkas namun sebenarnya seimbang khasiatnya. Karbohidrat dalam roti, protein dalam isi daging/ayam, serat dalam sayuran. Cukup lengkap.


Cara Mulakan Bisnes Burger
Cara Mulakan Bisnes Burger
Sekarang ramai pengguna sudah mementingkan kesihatan, diet sana sini, pergi gym nak jadi abang sado. Ramai sudah menjadikan burger sebagai makanan seimbang mereka.


Itu populariti makanan burger, yang menjadikan mana-mana tempat atau kawasan tak kira taman perumahan, kampung-kampung atau bandar, burger akan ada pembelinya. Perniagaan sudah terbukti jika dengan keazaman dan istiqamah boleh melangkaui mereka yang berkerja makan gaji secara professional.

Pendapatan Hingga Lima Angka

Sesiapa pun boleh menjadi penjual burger yang berjaya, jangan pandang mudah kepada penjual makanan ringkas ini, ia mampu memberi pulangan sehingga lima angka jika dengan usaha dan teknik yang betul.

Pastinya ramai anak muda dan mereka yang ingikan menambah hasil ekonomi dalam keluarga namun kekangan seperti yang disenaraikan di bawah sentiasa menganggu minda untuk memulakan bisnes burger.

Kekangan untuk Memulakan Bisnes Burger

Antara persoalan yang sering muncul bagi mereka yang ingin memulakan bisnes burger adalah:


  1. Macam mana nak bermula dan apakah LANGKAH PERTAMA yang perlu anda lakukan untuk memulakan bisnes burger dengan betul dan lumayan
  2. Anda tercari-cari Sifu atau Tok Guru yang boleh membimbing anda langkah-demi-langkah untuk memulakan dan mengembangkan lagi bisnes burger anda
  3. Anda sebelum ni tiada ilmu untuk berniaga terutama sekali berniaga burger. Anda sendiri sedar, apa-apa mesti dimulakan dengan ilmu terlebih dahulu jika ingin memulakan sebarang perniagaan
  4. Untung ke bisnes burger ni? Ada orang kata untung kecil. Tapi bagaimana nak tingkatkan keuntungan daripada bisnes burger ini?
  5. Berapa modal yang perlu dilaburkan untuk permulaan? Apakah terdapat cara dan teknik untuk mengurangkan kos?
  6. Apakah persediaan-persediaan dari segi pengurusan, alatan, pemasaran dan operasi sesebuah bisnes burger yang boleh menjana pendapatan sekurang-kurangnya 4-5 angka sebulan? Anda tak tahu caranya tapi ingin sangat mempelajarinya
  7. Macam mana nak pilih lokasi yang ‘HOT’ dan strategik untuk meletakkan stall burger bagi mendapatkan prospek dengan mudah tanpa susah-susah keluarkan modal besar untuk buat promosi
  8. Bagaimana cara serta teknik untuk mencari dan mengurus pekerja bisnes burger anda dengan mudah tanpa anda perlu sendiri jadi ‘pekerja’ perniagaan burger anda. Anda pun tak ada banyak masa, kalau boleh nak labur dan minta orang lain yang boleh dipercayai untuk uruskan perniagaan burger anda dengan lancar
  9. Anda tak tahu bagaimana ingin jadikan bisnes burger anda sebagai sumber pendapatan pasif anda. Anda mahu, walau anda tiada di gerai burger, atau anda sedang tidur sekalipun, duit tetap masuk!


Semua ini hanyalah cliche yang bermula dahulu kala, kini semua pertanyaan cliche di atas boleh dianggap mitos apabila anda tahu teknik dan perjalanan untuk menjadi seorang berjaya dalam bisnes burger.

Gerai, segala bahan mentah, dan jiwa raga sudah bersedia, ada satu lagi benda yang anda perlukan, iaitu teknik dan panduan supaya bisnes anda tidak sekerat jalan.

Modal Hanya RM 30 Sahaja!

Nah! satu ebook yang murah untuk anda dapatkan segala teknik, cara dan panduan untuk memulakan bisnes burger anda sendiri. Modal yang tidak begitu besar hanya RM30, itu sahaja yang diperlukan.


Ebook Cara Berjaya Dalam Bisnes Burger
Ebook Cara Berjaya Dalam Bisnes Burger
Teknik dan panduan dalam ebook ini inshaAllah jika diikut akan memberikan hasil positif, memandangkan ia adalah hasil tulisan anak kepada penulis bestseller 'jutawan senyap', Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly.

Dalam ebook ini anda akan dibimbing dan diberikan tips sehingga anda sudah arif dengan bisnes burger ini.

Jika dahulunya anda masih terpinga-pinga mencari cara bagaimana untuk bermula dalam bisnes burger, anda bernasib baik menemui artikel ini dan seterusnya dapat mengikuti panduan melalui ebook ini.

Tidak mustahil anda mampu membuka francais burger yang berjaya di kalangan rakyat Malaysia dengan bimbingan dari ebook ini. Klik pada banner yang sedang menari-nari dibawah untuk mendapatkan teknik dan cara terbaik untuk memulakan bisnes burger anda sendiri


Anda fikir anda tahu Langkah-Langkah Memulakan Bisnes Burger ?


Anda fikir sekali lagi....

Assalamualaikum

Catat Ulasan

0 Ulasan