Panduan Teknik Buat Duit Dengan Wechat Sehingga 4 Angka


"Kaya Dengan Wechat"

Aplikasi wechat seringkali disalah ertikan oleh netizen dan masyarakat marhaen akan keburukannya. Itu sisi gelap yang kita lihat melalui aplikasi yang cukup popular ini. Kita andaikan wechat seumpama dadah, dadah jika digunakan dengan cara yang betul ia adalah raja segala ubat. Namun, jika disalah gunakan memang buruklah padahnya. Penyalahgunaan tersebutlah menjadikan masyarakat mencemuh dan mengeji dadah.


Panduan Teknik Buat Duit Dengan Wechat
Panduan Teknik Buat Duit Dengan Wechat
Begitu juga dengan wechat, kita sering dihidangkan dengan status-status budak wechat yang boleh menjadi hiburan.


Namun, kita tidak sedar wechat yang kian dipandang serong ini mampu menjana pulangan berlipat ganda jika digunakan dengan berhemah. Malah, ada mereka yang telah berjaya mendapat hasil pendapatan tiga dan empat angka dengan aplikasi wechat.

Jangan main-main dengan aplikasi wechat apabila digunakan dengan betul dan secara bijak.

Dalam dunia mencabar hari ini, dengan dihimpit kekangan ekonomi semasa perlu ada pelaburan sampingan. Pelaburan yang tidak memerlukan kos yang banyak. Zaman sekarang bergaji RM 3000 manalah cukup, bil sana sini, nak hindar pun tidak boleh.

Dengan 'install' wechat pada telefon bimbit anda yang tidak memerlukan sebarang kos dan dengan cara yang betul tidak mustahil dapat menjana pendapatan mencecah ribuan ringgit sebagai 'side income' anda.

Bagi merealisasikan segala peluang ini, memandangkan aplikasi wechat pun sudah ada, satu lagi usaha yang perlu anda lakukan adalah dapatkan panduan dan bimbingan mereka yang sudah berjaya dengan aplikasi wechat.

Dak-dak wechat mari sini...udahlah gunakan wechat untuk sebarkan perkataan baharu. Jadikan wechat sebagai sumber untuk dapatkan iphone 8 apalagi iphone X. Bagaimana ? Teruskan membaca.

Kisah Teknik Wechat yang Telah Berjaya

Mari kita baca kisah seorang yang ingin berkongsi cara dan panduan yang telah berjaya dilakukannya melalui aplikasi wechat:


Tuan Azly Yusof
Baiklah, izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu ... 
Nama saya Azly Yusoff. Saya seorang usahawan offline dan online.  Saya mula menggunakan WeChat pada bulan Febuary 2015 untuk mempromosikan bisnes offline (servis) secara sambilan.  Hari pertama saya buka akaun WeChat, terus buat iklan petang itu juga  dan besoknya sangkut seorang pelanggan. Semenjak itu saya mula mengkaji tentang WeChat dan bagaimana cara untuk mendapatkan prospek dan pelanggan dengan mudah. 
Sudah hampir 3 tahun saya menggunakan WeChat untuk mencari pelanggan dengan ZERO KOS IKLAN. Ya! Saya tidak mengeluarkan satu sen pun untuk mendapatkan pelanggan di Wechat!
Teknik yang sama telah saya ajarkan kepada kawan-kawan saya.... dan Alhamdulillah... setelah mereka lakukan teknik-teknik yang saya ajarkan, mereka juga turut berjaya mendapat pelanggan menerusi WeChat. Ada juga kawan saya yang sebelum ini tidak bekerja dan hanya suri rumah, turut berjaya menjana pendapatan sampingan RM3-4 ratus secara sambilan, hanya dari rumah menggunakan WeChat!
Kini.. saya ingin membongkarkan Teknik yang saya gunakan ini kepada anda pula!
Saya akan tunjukkan kepada anda dari proses mula membuka akaun WeChat sehinggalah kepada mendapat pelanggan yang pertama dan seterusnya.
Begitulah serba-sedikit pengenalan mengenai diri saya serta pengalaman saya dalam menggunakan WeChat di dalam menjana pendapatan!

Anda sudah kenal akan siapa yang akan membantu anda untuk mendapatkan wang sampingan, mari kita ketahui mengapa aplikasi wechat mampu menjana pendapatan sehingga ribuan ringgit, sebagai sampingan atau side income Rm200, RM300 itu pun sudah alhamdulillah bukan.

Mengapa Gunakan Wechat ?

Cuba lihat mengapa aplikasi wechat mampu memberikan pulangan:



Nampak kan dalam 10 senarai di atas, wechat berpotensi memberikan pulangan jika dilakukan dengan betul.

Anda sudah semakin hampir untuk memulakan aplikasi wechat yang ada di telefon anda untuk dijadikan mata pencarian dan pendapatan.

Sudah ada aplikasi wechat dan sudah faham potensi wechat dalam menjana pendapatan. Satu lagi yang anda perlukan adalah bimbingan yang sudah berjaya.

Disini Encik Azly Yusoff ingin berkongsi bagaimana dia berjaya mendapatkan hasil melalui wechat dengan menerbitkan satu panduan untuk mereka yang ingin mencuba bisnes dengan aplikasi wechat.

Di dalam ebook berbentuk panduan ini, terdapat 6 bab yang akan diolah dengan terperinci, langkah-langkah sebelum anda mampu berdiri sendiri dalam bisnes wechat.
Antara bab dan isi panduan yang terdapat dalam e-book ini adalah:

Pendahuluan 

Pada bahagian ini, saya cerita sedikit tentang isu gaji tak cukup!  Jangan fokus gaji tak naik, tetapi fokus pada cara penyelesaian untuk naikkan gaji sendiri setiap bulan tanpa perlu berhenti kerja.  Penyelesaian buat part-time dengan tukar fungsi HP anda kepada alat buat duit setiap bulan guna WeChat. Kenapa mesti guna WeChat? Mudah, Zero kos pemasaran dan praktikal untuk semua orang yang ada handphone .

Bab 1: 7 Kunci Asas Sebelum Buat Duit Dengan WeChat 

Dalam bab ini, saya akan dedahkan 7 kunci asas sebelum anda mula buat duit dengan WeChat secara part-time. 7 kunci ini akan membuka minda anda untuk bersedia dan fokus kepada matlamat untuk buat duit di WeChat, sehingga buat sampai dapat duit.

Bab 2: Apa Itu Buat Duit Dengan WeChat? 

Saya kongsikan dalam bab ini.  WeChat itu apa dan siapa pengguna utama? Apakah 10 kebaikkan dan kelebihan WeChat berbanding aplikasi lain? 5 teknik untuk pilih idea buat duit di WeChat. Bagaimana minat anda boleh buat duit di WeChat? Saya tunjukkan 30 idea buat duit sedia ada di dalam WeChat.

Bab 3: Menjana Duit Pertama Dengan WeChat 

Sejujurnya bab ini konten paling mahal dalam ebook ini. Dengan tahu rahsia di dalam bab ini, anda  sudah bersedia untuk buat duit  di WeChat. Rahsia ini akan membuatkan prospek terhegeh-hegeh ‘add’ serta PM anda setiap hari. Prospek dengan rela hati ‘add’ anda tanpa perlu dipaksa.   

Saya akan bongkar kepada anda : 
Bagaimana cara mudah mendaftar WeChat ?
Apakah Rahsia Nama Buat Duit dengan WeChat ?
Apakah Rahsia 30 Huruf Buat Duit dengan WeChat ?
Bagaimana 3 Rahsia Pemikat WeChat Berfungsi ?
Apakah 4 Pelaris Buat Duit dengan WeChat ?
Jangan Biarkan WeChat Anda Kosong 
Setiap langkah dan proses ini saya tunjukkan dalam gambar dan rajah berwarna mudah untuk anda faham dan terus buat di HP sahaja. Insyaallah, mudah anda faham.

Bab 4: Rahsia Pemasaran Zero Kos Dengan WeChat 

Dalam bab ini merupakan NADI UTAMA kepada kejayaan  idea buat duit anda di WeChat. Saya bongkar teknik-teknik praktikal PEMASARAN ZERO KOS atau PERCUMA di WeChat yang pasti disukai oleh orang bisnes untuk menguasai pelanggan dalam 20 KILOMETER RADIUS dari lokasi anda berada. 

Antara teknik yang saya gunakan “Teknik Jerat 30 Minit”, Rahsia 5 Ayat Teknik Closed WeChat, Teknik Bro-M200 dan Teknik Komando WeChat serta tip bila masa tepat anda mahu gunakan teknik ini. 

Saya tunjukkan juga cara semak teknik yang anda buat sama ada menjadi dan mengena prospek? Itu paling penting sekali kena anda tahu. 

Saya juga bongkar, Apakah 10 larangan buat duit di WeChat? Elakkan melakukannya supaya akaun WeChat anda tidak di batalkan dan kehilangan prospek di WeChat dari ‘add’ atau PM anda setiap hari.

Bab 5: 15 Penghalang Buat Duit Di WeChat 

Buat duit secara part-time di WeChat juga ada beberapa sekatan dan tembok penghalang yang tersendiri. Penghalang ini dicipta oleh anda sendiri, bukan WeChat. 

Jadi, saya kongsikan 15 penghalang buat duit pada bab ini.  

Tujuan saya bongkarkan perkara ini supaya anda bersedia dari awal dan membuat strategi bagi mengelak terkena 15 penghalang buat duit di WeChat ini. Tapi jangan risau. Dalam ebook ini saya bongkarkan terus 15 solusi penghalang ini untuk anda.

Bab 6: 10 Formula Mudah Tingkatkan Pendapatan Pendapatan Dengan WeChat 



Dalam bab ini, anda akan tahu 10 formula untuk tingkatkan pendapatan di WeChat yang sering kita terlepas pandang untuk berjaya buat duit walaupun secara sambilan. Formula yang saya kongsikan akan memudahkan anda untuk kekal menjana pendapatan setiap bulan dari WeChat.


Di atas adalah apa yang terdapat dalam e-book panduan ini dan akan dijelaskan secara terperinci di dalam e-book nanti. 

Zaman sekarang ramai yang sudah memiliki pemikiran praktikal di mana bukan percaya sekadar teori semata-mata, terdapat beberapa testimoni dari mereka yang sudah mendapatkan panduan dari e-book ini dan berjaya sebagaimana yang dirancang.

Testimoni Pembeli

Testimoni Mereka yang Menggunakan E-book Wechat:






Wechat sudah ada, maklumat ringkas pun sudah ada. Anda boleh dapatkan e-book bentuk soft copy ini dengan klik pada banner di bawah. Jika bukan kita yang menrubah nasib kita untuk meringankan bebanan hidup, siapa lagi.

Dapatkan e-book Panduan Teknik Wechat  dengan harga RM50 dengan klik pada banner di bawah. 





Anda fikir anda tahu Panduan Teknik Buat Duit Dengan Wechat Sehingga 4 Angka ?

Anda fikir sekali lagi....

Assalamualaikum.


Catat Ulasan

0 Ulasan