Artis Malaysia Berpakaian Halloween Contoh Mereka yang Sesat lagi Menyesatkan

Tiada yang peliknya apabila artis, secara umumnya, atau artis malaysia sendiri yang berpakaian syaitan kerana menyambut 'ideologi' halloween. Syaitan diciptakan Allah untuk menyesatkan manusia sejagat supaya terkeluar dari landasan kebenaran. Apa bezanya dengan artis-artis (pengiat seni lakonan dan suara) yang sudah banyak di Malaysia sendiri. Bukan kah mereka wujud demi menyesatkan umat islam di Malaysia ?


Siti Saleha Berpakaian Halloween

Mereka mengajar kita leka untuk solat, bergalak ketika maghrib dan senja, mengajak manusia yang taksub dengan mereka dengan terkinja-kinja sesama bukan muhrim, mengajar manusia berpakaian tidak mengikut acuan dalam Al-Quran dan Al-Sunnah, memperlekehkan tuntutan agama dan pelbagai lagi kriteria-kriteria untuk menjadi 'tali barut' syaitan laknatullah.

Maka betullah ungkapan di mana, manusia akan mengagung-agungkan taghut atau benda lagha berbanding didikan hasil ulama' itu sendiri.


Que Haidar Sekeluarga Berpakaian Halloween

Dengan itu tidak pelik jika spesis-spesis ini yang bertopengkan nama arab dan mengaku islam memakai pakaian menyerupai 'bos' mereka, si syaitan yang sesat lagi menyesatkan. Kekadang kita perlu keras kerana bala yang datang bukan puak-puak syaitan ini sahaja yang kena, semua manusia yang berada disekitarnya juga mengenai tempias bala nanti. 

Oleh hal inilah kita diwajibkan memberi peringatan kepada puak-puak bertopengkan nama arab di dalam mykad sedangkan jiwanya telah sebati dengan sifat syaitan yang sesat itu sendiri.

Mujurlah kehadiran Nabi Muhammad s.a.w untuk masyarakat akhir zaman di mana Allah menghormati Beliau sebagai pesuruhNya jika tidak umat sekarang akan mendapat bayaran 'cash' seperti umat-umat terdahulu, seperti penduduk Ailah, pengikut nabi luth dan umat-umat nabi sebelum nabi Muhammad s.a.w.

Maka tidak hairanlah mereka memuja 'bos' mereka kerana mereka juga sesat dan juga mampu menyesatkan manusia.Apabila manusia kenal yang haram hanya anjing dan babi.

Anda fikir anda tahu Artis Malaysia Berpakaian Halloween Contoh Mereka yang Sesat lagi Menyesatkan ?

Anda fikir sekali lagi.....

Assalamualaikum.....

Catat Ulasan

0 Ulasan