Siti Scorpena : Bukan Gadis Sempurna

Di sebuah kampung tinggal pasangan yang gembira di sana. Walaupun ia bersama-sama selama 7 tahun bersama-sama, tetapi kedua-dua mereka tidak pernah mempunyai satu isu.

Dibuat blog post ini, datang seorang wanita bernama sarah agak senget mata tidak pernah menjadi al- tantu .. oh lupa hamba mahu memberitahu nama-nama pasangan suami isteri , isteri yang dinamakan bijanah al- berimi dan suaminya hishamidun al- kapalseram .
selepas membuka pintu selepas ketukan pada isterinya lapan kali cahaya itu tidak pernah dilihat dengan bayi perempuan.

Kira-kira 5 minit mereka melihat antara satu sama lain dan cahaya itu tidak pernah bosan dengan peristiwa-peristiwa lirikan mengusik menggoda dan mula bercakap.

"Nama saya sarah selain sudah tentu, ini adalah anak perempuan saya , Siti scorpena al- francis , kata nur tidak pernah menjadi
Untuk mengurangkan kesilapan menaip kebarangkalian dengan penulis untuk menulis post ini menggunakan fon yang lalu plot dipendekan .

Siti scorpena kini sudah 16 tahun seorang kanak-kanak dan hishamidun rakan bijanah .
sebagai Siti scorpena bentuk badan sendiri boleh mengiurkan setiap lelaki kemudian banyak binatang yang ingin scorpena ibu scorpena saw di hati.

Kemudian datang seorang lelaki muda yang ingin menarik Siti scorpena dari kedua-dua pasangan itu kedua.
Lelaki itu menjelaskan pencari yang mahu memohon Siti scorpena .

Walau bagaimanapun, dengan tiba-tiba melompat hishamidun silat itu.



" Tara boleh .. anda boleh berkahwin Siti par scorpena ", bentak hishamidum sambil menggayakan tangan seperti menari zapin .. ek ek ah ah ketersediaan.

Seperti sebelum ini, lelaki yang ingin mencadangkan ahli jawatankuasa Siti scorpena jkkkk budaya belia bingkas manakala kemahiran gaya diamalkan zapin masa yang lama dahulu apabila ia masih aktif.

" Mengapa saya tidak boleh mencadangkan Siti scorpena apabila saya mampu semua ... tidak Siti scorpena perempuan dan kami berkahwin ," jawab anak muda memegang daun pintu sebagai model pampers .

" Siti scorpena adalah perempuan tetapi dia tidak mempunyai seorang anak perempuan di sana, " kata perkhidmatan beralih dari hishamidun .

"Kenapa, mengapa , di mana, dan bagaimana, " kata lelaki muda selepas menjadi badan seperti Zlatan ibramovic Mahon sepakan plessing .

" Siti sebenarnya scorpena tidak mempunyai ' kilang ' untuk membuat isu ini ", bijanah diganggu semasa duduk bersimpuh .

" Adakah ia terlibat dalam kemalangan atau kemalangan ? Ditanya anak muda .

" Tidak ada manusia yang muda , Siti dilahirkan scorpena ada sistem pembiakan seorang wanita ", keluh hishamidun .

Rasa lelaki muda yang sangat kecewa terus ke rumah dengan zapin kemahiran pernah belajar sebelum ini.

Getusnya dalam hati ...


"Oh Siti scorpena , saya tidak fikir engkau seperti kapal selam Scorpene yang tidak mempunyai kelengkapan yang cukup untuk mengesan bahawa tidak ada sistem sonar kapal kapal selam seperti yang lain " , kata seorang anak muda dalam penjagaan sementara menyekerol Facebook halaman.





Jadi mengapa Scorpene tidak boleh digunakan jika terdapat sonar ? hanya digunakan sebagai mesin tebu semasa musim berpuasa?

anda fikir anda tahu Siti Scorpena : Bukan Gadis Sempurna?

anda berfikir sekali lagi ...

assalamualaikum ...

Catat Ulasan

0 Ulasan