Pssst! ada tips untuk malam jumaat dan malam pertama wajib dikongsi

.

 malam jumaat dan malam pertama?cabut apa entah wakaka


MALAM pertama apa lagi malam jumaat adalah satu cabaran yang memanaskan jika pasangan berkenaan tidak berpengalaman berasmara. Jika pasangan wanita selama ini menyimpan kesuciannya untuk jejaka idaman, pasti malam pertama memberi makna kepadanya apabila dapat memberi anugerah yang sangat bernilai itu kepada pasangannya dan mereka mengecapi gelora malam berkenaan.

Namun, perlu diingatkan kepada wanita supaya tidak perlu takut dengan pelayaran malam pertama kerana ia akan memberi tekanan kepada dirinya dan juga pasangan. Sebaik-baiknya, mereka melayani dengan mengikut gerak hati dan memberi kerjasama kepada pasangan supaya sentuhan malam pertama berjalan lancar.

Seseorang wanita juga perlu bersabar jika tidak disentuh pada malam pertama kerana mungkin pasangan mereka masih dalam peringkat menyesuaikan diri atau terasa letih dan lesu selepas proses perkahwinan. Lebih-lebih lagi si lelaki harus membantu membersihkan pinggan mangkuk dan sebagainya.

Jika keadaan mengizinkan, hubungan keintiman seksual dilakukan dan sentuhan malam pertama akan berlaku, tetapi pasangan wanita perlu tahu fungsinya apabila pasangan mereka mendekati dan mula menyentuh tubuh sambil melucutkan pakaiannya sehelai demi sehelai. 

Oke, demikianlah mukaddimah yang panjang lebar berbalik kita pada tipsnya, sama-sama kita pelajari dengan ikhlas dan tawadduk....

 Tips

1. Bila berbunyi azan maghrib bawak-bawak la pergi ke surau/masjid terdekat jangan lupa bawak surah yasin sekali tu penting

2. Jangan sesekali memasang lagu wondergirls kuat-kuat, apa lagi lagu girls generation waima lagu justin bieber kerana ia boleh mengganggu persekitaran yang mapan dengan pencemaran bunyi lebih-lebih lagi jika anda yang karok

3. Banyak-banyakkanlah berbuat baik di malam jumaat dengan menziarahi sanak saudara dan rakan taulan sambil menonton pelbagai rancangan hantu dan seram.

 4. Banyakkanlah meminum air kosong lebih afdal jika 8 gelas sehari (yang ni hari lain pom boleh)

5.jangan lewat tido..psst! nanti ganggu jiran sebelah ehem-ehem wakakaka

6. Gosok gigi dahulu sebelum tido takut-takut ada terlekat lagi cebisan dan sisa-sisa lollipop yang dibeli dipasar malam tadi.

7. buatlah sesuka hati anda oleh kerana ini tips malam jumaat penulis lantak la penulis nak buat apa ye dak?

8. Sebelum tidur layanlah gelanggang raja lawak musim ke 5 dari minggu 1, minggu 2, minggu 3 , minggu 4 serta minggu ke 5 sambil layan nazdmi, R2, leman dan pukaw mengarut ditemani johan rajalawak dan zizan rajalawak tanpa juliana evans.

9. Bukak tv1 tengok forum perdana ehwal islam, bukak tv3 tengok hantu cun, layan lak 8tv nanti tengok oblivious sebahagian dari tips malam jumaat yang bosan.

Sebenarnya semua ini boleh dilakukan tak kira malam jumaat atau tidak tetapi kerana malam ini adalah malam jumaat amat sesuailah diberi nama tips malam jumaat dan malam pertama selepas hari khamis


ini tips malam jumaat penulis bagaimana pula dengan anda?

anda fikir anda tertifu-tifu-tifu?anda fikir sekali lagi..
assalamualaikum...


polis sentri: mukaddimah adalah copy paste semata-mata kerana penulis tidak mempunyai pengalaman yang jitu dalam penulisan sedemikian






Catat Ulasan

17 Ulasan

  1. hahaha..bgus ini punye entry...saye suka tip malam jumaat..smbil layan raja lawak...layann...minum air masak bnyk2..bagus untuk kesihata.:)

    BalasPadam
  2. tips tops.. hahha..
    bagos2.. bila nak praktik agaknya.. kui2..

    BalasPadam
  3. malam jumaat layan notes, esok xm midsem.. ^^'

    BalasPadam
  4. n3 malam jumaat eh..ehehe..mcm penah terbaca gak sblm ni..btw..nice sharing

    BalasPadam
  5. salam..
    ermmm..tip berguna nih
    tapi saya tak kira malam
    apa pun..layan je..he he

    BalasPadam
  6. haha..mlm tue tido dengan nikmatnye..

    BalasPadam
  7. blom ada pngalman g..huhuhu.. cam agak gabra la plak..hehehe

    BalasPadam
  8. kalo malam pertama isteri dtg bulan camne plak.. ekeke..

    BalasPadam
  9. huhu... tgah syok baca muqaddimah, tetibe potong lak haiii baru ngat nk mik tipss ngatkn dh bepengalaman..ahaksss just kidding!

    BalasPadam
  10. tunggu jer malam jumaat minggu seterusnya..wakakakakak@ezany

    BalasPadam
  11. huhuuhu aku ingat cerita panas malam jumaat tu... hahahaha

    BalasPadam
  12. kah kah kah kelakar pulak bila baca tips minum air tu, sabar aje kan.

    haha jangan tidur lewat supaya tak ganggu jiran sebelah ehem ehem, kah kah kah

    BalasPadam