Kebangsatan Editor Kosmo Dalam Menfitnah The Red Warriors


Sedang 'jeliro' dan inzal lidah kawe menghirup teh o suam dan menyuap nasi lemak yang kadar ikan bilisnya yang kian berkurang, berselang seli, mata yang mengantok ini umpama dicucuh dengan lighter melihat satu susuk kepingan gambar menuruni karpet news feed facebook kawe.

Bom asap kepala bapak editor kosmo yang buta jersi


Dari pencerapan dari apa yang terkandung dalam caption kepada gambar tersebut maka telaahan kawe memang betol tepat dan jitu serta presis atas 'potek'.
Sesungguhnya editor kepada akhbar barua kerajaan hasil didikan utusan ini memang sudah dah dihidu tanpa menggunakan sebarang apps android mahupun hidung chihuahua untuk mengetahui motif sebenar akhbar bangsat bernama kosmo ini.

Mungkin semasa menaip caption pada gamba terbabit editor akhbar bangang ini iaitu kosmo ingin menjadi mat yo jadian yang hanya akan menjilat lelehan bontot yang mampu mengeluarkan kereta mewah seumpama audi.

Atau...

Editor bangsat ini yang kekurangan kasih sayang dan lelehan dari isteri sendiri ini terasa sakit di bahagian ari ari bila mengetahui bahawa juara treble musim 2012 ini iaitu the red warriors berjaya menempah tiket ke piala afc 2014 nanti.

Sudah terang lagi di'install' fog lamp dalam gambar terbabit golongan hayun yang membakar flare sehingga menyebabkan indeks pencemaran udara sekitar.curva nun disana menghampiri tahap singapura dilanda jerebu.

Apakah editor bangsat ini adalah salah seorang dari peminat palsu team lanun ini ?




Fitnah berleluasa oleh media seperti kosmo ini merupakan satu lagi cabang pihak yang iri hati dengan kehebatan the red warriors sebagai kuasa besar di malaysia.

Jika jersi team pun tidak kenal kawe sudah tahu tahap intelek seseorang wartawan itu. Sudah terang terang jersi biru dan pink panther yang membakar flare terbabit.
Ini sengaja diprovokasikan untuk kepentingan si editor bodoh ini untuk memiliki sebuah audi ataupun boleh menjadi akhbar rasmi team palsu tersebut.

Mungkin kita melihat ke'typo'an konon dari editor bangang ini adalah amat kecil, kerana bukan sekali akhbar seangkatan yang bangang seperti ini di malaysia yang penuh dengan typo termasuk "minum air suami", tetapi ia mampu merubah setting account di kepala otak yang berjambul mereka yang tidak ke stadium dan tidak meminati bola malaysia apa lagi yang sememangnya anti dengan kehebatan rakyat kelantan, supaya menyemarakkan lagi bahawa kelantan adalah rakyat yang ganas.

Ini sudah pun dikira menghasut, usah khuatir editor bangsat anda tidak akan dikenakan undang-undang akta hasutan kerana anda ada abang besar yang selalu berbuih di facebook yang sedang kelaparan 'like' rakyat malaysia.Cuma satu sahaja yang kawe leh ucapkan kepada yang bertanggungjawab mengeluarkan gambar dan caption ini....

Fakerisation of Madefakerisme of YOU!!!!!


anda fikir anda tahu Kebangsatan Editor Kosmo Dalam Menfitnah The Red Warriors ?
anda fikir sekali lagi...

assalamualaikum...



Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Spot on with this write-up, I honestly believe this amazing site needs a
    lot more attention. I'll probably be returning to
    read through more, thanks for the info!

    Feel free to surf to my web site: DM3000 margarita frozen drink blender

    BalasPadam