Header Ads

Terima Kasih K-Pop Kerana Berjaya Menjahanamkan Anak Muda Melayu dan Islam

1.mereka mula lupa nama pertama diberikan ibu bapa
2.sanggup menduakan agama dan tatasusila demi pertahankan idola tersayang la sangat
3.sudah pandai berfesyen entah apa entah
4.mula buta, tuli dan pekak serta kudung kerana terlalu taksub
5.azan 3 minit lebih lama dari lagu-lagu k-pop yang 5 minit

kenali pesakit kronik k-pop...la sangat:

*sedang mempertahankan k-popnyer


 Ade lagi gampang...




macam gampang, gambang, dan gam gam lagi...



19 ulasan:

  1. kat mana la best sgt kpop tuh..

    http://www.gloryhakim.com/2011/03/k-pop.html

    BalasPadam
  2. hahahaha!!! lawok budak pendek tu .

    BalasPadam
  3. rosak budak2 zaman sekarang....aduhai! Entah papa..hiburan melampau dah ni..

    BalasPadam
  4. hok ning kopem sebab budok name Amira Afiqah tuh op, fuyooo.

    BalasPadam
  5. kdg2 nampak macam budak bodoh dah bebudak yg tiru gaya K-Pop termasuk artis.

    BalasPadam
  6. woit gambang jangan sebut... matrik gua dulu tu...haha

    BalasPadam
  7. minat drama...cinematography mereka sangat cantik..:D ...n teknologi diorang sangat kreatip n comel2

    BalasPadam
  8. bdak skrang dh menggila babi minat kpop..pakai baju mcm kpop, pakai sluar ketat termasuk laki, prempuan apatah lagi..artis korea x dpat tlong mereka dlm kubur nanti :(

    BalasPadam
  9. Setiap org mengikut satu wave pd zamannya... zaman mak bapak kita pun dgn Elvis, Beatles dan Bee Gees diorg...

    tapi sekadar minat takpe, cuma bebudak nie ada yg taksub sgt sampai nak bergaduh2 sesama sendiri mcm anjing dan kucing... dulu2 masa J-Pop popular pun takde lak kita menggila sampai tahap nie, padahal lagi sedap dan lagi original J-Pop drpd K-Pop...

    BalasPadam
  10. tidak semua.., budak-budak melayu yg minat kpop rosak agama.., dye just minat ., tak ada la smpai na tuka nama , tiru pakaian kpop yg tidak menutup aurat ..., ituh yg trlebih taksub ., yg berangan na tiru gaya GIRL'S GENERATION... muka lawa smpai ke syurga ta pea laa., nie smpai kea TRRUUNNNN....?? hehehe.. faham faham jea laa...,

    sya salah seorg peminat kpop jugak tapi benda pertama saya ingat ialah ALLAH SWT... jgn fikir saya nie mcm dye org .. (assalamualaikum)

    BalasPadam
  11. mungkin ade sstgh je yg mcm tu.ktdm xblh nk slhkn kpop wave ,tp slhkn org yg trlalu taksub dgn bnde mcm ni.

    BalasPadam
  12. hidupkan balik rock 80an...hapuskan k-pop...lagu smua xder seni...guitar solo pon xder...ape yg bagus sgt..??..1 kumpulan nk dekat cecah 10 org...ape kejadahnye tu..??? suara semua spesyen...aku x paham la..makin lama makin rosak industri muzik...

    BalasPadam
  13. jangan la nk slahkan k-pop ja .. salahkan la org yg mnat k-pop smpai taksub tu .. kdang2 ,, org yg xmnat k-pop tu spatutnya diam ja la .. knapa nk kna kutuk2 k-pop ngan org yg mnat k-pop .. msti la mreka tu marah .. snang2,, sapa yg mnat,, tu mnat je la .. dan yg xmnat tu,, pown diam ja la .. xyah gadoh2 .. kdang2 tu saya tngk ,, org yg xmnat k-pop ni yg mulakan dulu ... kalu la diorg xkata apa2 ,, msti org yg mnat k-pop tu xkan mrah2 ... ada ja org yg mnat k-pop tpi still ingat agamanya .. jadi ,, jngan la nk slahkan k-pop .. salahkan la diri sndiri sbab taksub sngat dngan k-pop .. smuanya trletak atas diri sndiri ..

    BalasPadam
  14. mmang punya sial lah blog nie.klaw tak suka knapa ambik kisah.eishh kami nie kpopers tak nak kisah taw.ye lh i know you all mesti layan hentai,blue sume tu kan..kami kpopers nie tak suka kalaw kpop d perkecil kan..macam korang bagus sangat..mmang bullshit punya blog.kalaw nak tulis sesuatu fikir guna kepala otak kaw yang penuh dngan pemikiran getek tahap gaban.you know it

    BalasPadam
  15. tu gambar kpop melayu ..asal pelik sgt..tgn tu kenapa posisi yg memelikkan..mcm kopek labuh ke pusat je...wkakakakaka...lawak sial....booooooodooooo....

    BalasPadam
  16. saya minat kpop, tp, lgu dia je. artisnya.. kureng. yg mana hensem ke, cntik ke, comel ke, wlaupun plastik, saya puji lah, cntik, hensem, comel, tp, x de lah smpai tksub gile2

    BalasPadam

I'm only responsible for what I post NOT for what you understand

Dikuasakan oleh Blogger.